Wzięliśmy sobie do serca Wasze uwagi na temat poprzedniego odcinka i tym razem postaraliśmy się, żeby przygotować ciekawszy materiał. Tak to już jest, że nowe dodatki wzbudzają w nas więcej emocji, dlatego najlepsze odcinki nagrywamy zawsze przed i po premierze nowego dodatku, a z biegiem czasu każdego formatu mamy już po dziurki w nosie. Dajcie znać, czy ten odcinek wypadł lepiej niż poprzedni!
Znajdziecie w nim między innymi:
- Omówienie mechaniki Blood tokenów i archetypu RB wampiry.
- Wilkołaki, które dalej robią daybound/nightbound, ale wydają się mocniejsze.
- Jeden z nich to bomba na mythiku, która pewnie zajmie pierwsze w naszym rankingu Top 10.
- Stwory z disturbem, które teraz wracają jako aury, a archetyp UW ma również temat enchantment/spirit matters.
- Nową mechanikę w kolorach WG: training i omówienie archetypu WG opartego na humanach.
- Wspomnimy o mechanice cleave i wyjaśnimy jak działa.
- Co wniesie do formatu nowa („stara”) mechanika – exploit?
- Bardzo śmiercionośne Mono B Big Butt Combo, które dwoma kartami na niskim rarity zabiera 13 życia.
- WB to nudny lifegain, a WotC są leniwi w wymyślaniu tematów dla dwukolorowych archetypów…
- UR Spelle będą lepsze niż w MID?!
- UG i BG będą chciały się millować.
- Abrade został przedrukowany na commonie!
- Na koniec pokażemy kilka ciekawych kart.
Spodobał Ci się ten wpis?
Jeśli chcesz czytać takich więcej, doceń naszą pracę i następne zakupy z ulubionej karcianki zrób w naszym sklepie. Każdy zakup to procent dla naszej redakcji, co przekłada się na rozwój serwisu. Dzięki, że jesteś!