Regulamin Sprzedaży Sklepu Internetowego Guildmage.pl

Dział I. Postanowienia ogólne

  1. Dostępny pod adresem https://guildmage.pl/sklep/ sklep internetowy Guildmage prowadzony jest przez firmę Mozaik Sp. z o.o., prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Mozaik Sp. z o.o., ul. Skrzetuskiego 29, 05-080 Izabelin B, NIP 1182191896, REGON 382951825, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Podmiot ten zwany jest w dalszej części regulaminu jako Właściciel lub Sklep.
  2. Dane adresowe / kontaktowe: Mozaik Sp. z o.o., ul. Skrzetuskiego 29, 05-080 Izabelin B. Zapytania i reklamacje proszę kierować na adres mailowy: info@guildmage.pl lub pod nr telefonu +48 691 399 735.
  3. Sklep prowadzi detaliczną sprzedaż kart i akcesoriów do gier TCG na terenie Polski.
  4. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest:
    • posiadanie dostępu do Internetu,
    • zainstalowanie przeglądarki internetowej,
    • akceptacja plików cookies,
    • włączona obsługa JavaScript.

Dział II. Warunki i czas realizacji

  1. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zawarcie przez Klienta z Właścicielem umowy kupna – sprzedaży zamawianych produktów.
  2. Sklep zobowiązuje się do realizacji usługi zgodnie z wytycznymi klienta i w oparciu o najlepsze praktyki obowiązujące w branży.
  3. Czas realizacji zamówienia, przez który rozumie się wysyłkę zamówionych produktów pod wskazany adres, to 48 godzin od zaksięgowania wpłaty.
  4. Wysyłki realizujemy tylko w dni robocze.
  5. W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia (np. błędny stan magazynu wprowadzony na stronie internetowej), klient zostanie możliwie najszybciej o tym poinformowany. W takim wypadku klient ma prawo do odstąpienia od umowy, a pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

Dział III. Ceny produktów i koszty dostawy

  1. Ceny zamieszczane przy oferowanym przez Sklep produkcie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich.
  2. Koszt dostawy zależny jest od opcji wybranej przez klienta podczas procedury finalizowania zamówienia.

Dział IV. Forma płatności za zamówienia

  1. Zapłaty za produkt można dokonać:
    • tradycyjnym przelewem bankowym na wskazane przez Właściciela konto bankowe,
    • kartą płatniczą, przelewem bankowym on-line lub szybkim przelewem bankowym,
  2. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą, przelewem bankowym on-line lub szybkim przelewem bankowym przeprowadzane są za pośrednictwem systemu Blue Media.
  3. Obsługiwane karty płatnicze:
    • Visa
    • Visa Electron
    • Mastercard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro

Dział V. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta klientowi przysługuje 14 dni kalendarzowych na odstąpienie od zawartego kontraktu bez podania przyczyny, z wyjątkiem sytuacji:
    • Kiedy usługa przygotowania i dostarczenia zamówienia, której wykonywanie na żądanie konsumenta rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy – wówczas konsument ponosi koszty częściowo wykonanej usługi
    • Całkowitego wykonania usługi, jeśli zamówienie zostało już dostarczone.
  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail info@guildmage.pl
  3. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Jeśli w tym terminie Właściciel nie ustosunkuje się do reklamacji, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres mailowy info@guildmage.pl
  5. Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Klientom będącym osobami fizycznymi. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy (osoby prawnej, działalności gospodarczej)

Dział VI. Dane osobowe i polityka prywatności

  1. Administratorem danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych jest firma Mozaik Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Skrzetuskiego 29, 05-080 Izabelin B. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych szczegółowo zostały omówione w Polityce prywatności

Dział VII. Postanowienia końcowe

  1. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego w ostatnim kroku finalizowania zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień sprzedaży towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail specyfikacji Zamówienia i Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar dowodu zakupu w postaci faktury Vat lub paragonu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.