Regulamin Sprzedaży Sklepu Internetowego Guildmage.pl
Dział I. Postanowienia ogólne
- Dostępny pod adresem https://guildmage.pl/sklep/ sklep internetowy Guildmage prowadzony jest przez firmę Mozaik Sp. z o.o., prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Mozaik Sp. z o.o., ul. Skrzetuskiego 29, 05-080 Izabelin B, NIP 1182191896, REGON 382951825, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Podmiot ten zwany jest w dalszej części regulaminu jako Właściciel lub Sklep.
- Dane adresowe / kontaktowe: Mozaik Sp. z o.o., ul. Skrzetuskiego 29, 05-080 Izabelin B. Zapytania i reklamacje proszę kierować na adres mailowy: info@guildmage.pl lub pod nr telefonu +48 691 399 735.
- Sklep prowadzi detaliczną sprzedaż kart i akcesoriów do gier TCG na terenie Polski.
- W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest:
- posiadanie dostępu do Internetu,
- zainstalowanie przeglądarki internetowej,
- akceptacja plików cookies,
- włączona obsługa JavaScript.
Dział II. Warunki i czas realizacji
- Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zawarcie przez Klienta z Właścicielem umowy kupna – sprzedaży zamawianych produktów.
- Sklep zobowiązuje się do realizacji usługi zgodnie z wytycznymi klienta i w oparciu o najlepsze praktyki obowiązujące w branży.
- Czas realizacji zamówienia, przez który rozumie się wysyłkę zamówionych produktów pod wskazany adres, to 48 godzin od zaksięgowania wpłaty.
- Wysyłki realizujemy tylko w dni robocze.
- W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia (np. błędny stan magazynu wprowadzony na stronie internetowej), klient zostanie możliwie najszybciej o tym poinformowany. W takim wypadku klient ma prawo do odstąpienia od umowy, a pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
Dział III. Ceny produktów i koszty dostawy
- Ceny zamieszczane przy oferowanym przez Sklep produkcie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich.
- Koszt dostawy zależny jest od opcji wybranej przez klienta podczas procedury finalizowania zamówienia.
Dział IV. Forma płatności za zamówienia
- Zapłaty za produkt można dokonać:
- tradycyjnym przelewem bankowym na wskazane przez Właściciela konto bankowe,
- kartą płatniczą, przelewem bankowym on-line lub szybkim przelewem bankowym,
- Rozliczenia transakcji kartą płatniczą, przelewem bankowym on-line lub szybkim przelewem bankowym przeprowadzane są za pośrednictwem systemu Blue Media.
- Obsługiwane karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro

Dział V. Prawo do odstąpienia od umowy
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta klientowi przysługuje 14 dni kalendarzowych na odstąpienie od zawartego kontraktu bez podania przyczyny, z wyjątkiem sytuacji:
- Kiedy usługa przygotowania i dostarczenia zamówienia, której wykonywanie na żądanie konsumenta rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy – wówczas konsument ponosi koszty częściowo wykonanej usługi
- Całkowitego wykonania usługi, jeśli zamówienie zostało już dostarczone.
- Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail info@guildmage.pl
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Jeśli w tym terminie Właściciel nie ustosunkuje się do reklamacji, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
- Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres mailowy info@guildmage.pl
- Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Klientom będącym osobami fizycznymi. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy (osoby prawnej, działalności gospodarczej)
Dział VI. Dane osobowe i polityka prywatności
- Administratorem danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych jest firma Mozaik Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Skrzetuskiego 29, 05-080 Izabelin B. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych szczegółowo zostały omówione w Polityce prywatności
Dział VII. Postanowienia końcowe
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego w ostatnim kroku finalizowania zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień sprzedaży towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail specyfikacji Zamówienia i Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar dowodu zakupu w postaci faktury Vat lub paragonu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.